Voetbaltalenten komen naar Goor

Op zondag 4 juli vindt er bij vv Twenthe een meiden talententoernooi plaats, in de leeftijdscategorieën onder 14 en onder 16 jaar. Dit toernooi wordt georganiseerd door Talententeam Reggestreek en de MVTO, in samenwerking met st GFC Twenthe. Naast regionale talententeams komen er ook teams van Meidenvoetbal Academie Deventer, MVVA De Graafschap en Sportsworld.

Tijdens het ochtendprogramma zal oud profscheidsrechter Eric Braamhaar enkele wedstrijden fluiten en de prijsuitreiking op zich nemen. Het ochtendprogramma start om 9.00 uur en eindigt om 11.30 uur.

In de middag, van 13.00 tot 15.45 uur, vinden er 2 wedstrijden plaats tussen Regio Oost teams en Sportsworld. Laatst genoemde is een platform voor talentvolle meiden en valt onder Girlsoccer Nederland. Deze meiden stromen onder ander door naar Excelsior Rotterdam, Ado Den Haag en vv Alkmaar. Al met al zeker de moeite waard om deze talentvolle meiden aan het werk te zien.

Dit toernooi wordt gesteund door Goorse ondernemers. De bekers worden beschikbaar gesteld door: Sport Inn Goor.

Daarnaast wordt het toernooi mede mogelijk gemaakt door: AH Brandenberg, Peter Boeijen Groente & Fruit, Wiemerink, de echte Groenteman en Primera Bandijk.

Voor meer informatie over dit toernooi volg dan de Facebook- of instagrampagina van st GFC Twenthe.

Bericht geplaatst op vrijdag 2 juli 2021 om 15:55u02-07-2021 @ 15:55u | Link