Leden vv Twenthe in een nieuw jasje

Niet alleen de kleedkamers worden deze zomer onderworpen aan een metamorfose bij vv Twenthe. Veel Tricolores worden namelijk ook in het nieuw gestoken. De kledingcommissie heeft een nieuw contract afgesloten met de leverancier TeamSportFabriek. Vanaf komend seizoen speelt de jeugd en de eerste selectie in ROBEY SPORTSWEAR. Het ontwerp van de nieuwe tenues is door een speciale werkgroep geformeerd, waarbij ook klassieke details terugkomen op de shirts en sokken. Bij het bezegelen van de deal is afgesproken dat TeamSportFabriek toetreedt als platina-sponsor van onze voetbalclub.

Webshop

Bij nieuwe kleding hoort natuurlijk ook een nieuwe webshop. Deze is vanaf vandaag ook live en hier te vinden. In de webshop staan door de kledingcommissie geselecteerde items, waarmee wij als club uniformiteit binnen de vereniging willen creëren. Zo is het dus dat we vanaf nu alleen nog maar Robey-kleding aanschaffen. En daarbij is het ook financieel erg aantrekkelijk door de korting die wij als vv Twenthe krijgen. Als een team vragen heeft over de aanschaf van bijvoorbeeld training-tenues of- pakken dan kan het team contact opnemen met Joop van den Burg.

Bericht geplaatst op zondag 8 augustus 2021 om 21:35u08-08-2021 @ 21:35u | Link