De Coef ziet Abraham

Feest in huize Van Coeverden. Martijn, De Coef voor intimi, is vandaag vijftig jaar geworden. De meest iconische (jeugd)trainer van onze club ziet Abraham en dat betekent ook voor veel Tricolores een heugelijke mijlpaal. Van Coeverden ademt vv Twenthe; en andersom. Vrijwel elk lid is voor een deel besmet met het Coef-dna. Hij heeft namelijk vrijwel alle huidige senioren-leden onder zijn hoede gehad bij de jeugd van vv Twenthe. Op dit moment is hij ook nog trainer/leider bij verschillende elftallen en is hij soms nog actief als keeper. Namens vv Twenthe van harte en hopelijk blijft hij ons ook de komende vijftig jaar nog trouw als trainer op Sportpark Piepwillem.

Bericht geplaatst op woensdag 6 oktober 2021 om 18:34u06-10-2021 @ 18:34u | Link