Twenthe E1 zwaait af

Na een extreem succesvol seizoen neemt Twenthe E1 afscheid met een lijst aan indrukwekkende resultaten (zie onderaan). De indrukwekkende resultaten zijn natuurlijk ook toe te schrijven aan trainer/coach Henry Freriksen. De jongens zijn technisch en tactisch enorm gegroeid in dit seizoen.

Vandaag speelde Twenthe E1 het Tubantia toernooi. In de stromende regen speelde Twenthe E1 de eerste wedstrijd tegen JSG Gildehaus/BadBentheim uit Duitsland. Deze geweldige wedstrijd, met 100% inzet van beide kanten, eindigde in 0-0. De tweede wedstrijd tegen Tubantia E1 eindigde ook in 0-0. Wederom hard gewerkt en ook weer volop kansen. De derde wedstrijd moest van ATC gewonnen worden. Dat gebeurde ook, met 3-1. Door de overwinning eindigde Twenthe E1 op de 1e plaatst in de poule. In de kruisfinale verloor Twenthe E1 van de Es door een moment van onachtzaamheid. Het doelpunt werd in de eerste minuut gemaakt, maar de resterende veertien minuten waren niet voldoende om nog gelijk te maken. Twenthe E1 moest voor de derde plaats spelen tegen FC Eibergen. Deze wedstrijd eindigde ook in 0-0. Penalty`s moesten de doorslag geven. De keeper van Twenthe E1 wist drie penalty’s te stoppen, maar dat was niet genoeg. Twenthe E1 eindigde op de vierde plaats. Twenthe E1 speelde een goed toernooi, de vierde plaats is dan ook een wat geflatteerd resultaat.

Behaalde resultaten:

- Winnaar FC Eibergen toernooi