Ultieme apres-ski, vrijwilligers kom in gepaste kleding!

De vrijwilligersavond, voor velen het summum van het jaar binnen onze vereniging. En zeker bij de editie van 2015 mag er spektakel worden verwacht. `t Piepwillemke is morgen omgedoopt in winterse sferen en zal dienen als dé locatie voor de ultieme apres-ski. Het interieur is aangepast en de vrijwilligers worden kosteloos in de watten gelegd door de fraai uitgedoste vrouwelijke bediening. De mannen van het tweede team zullen zorgen voor genoeg bier in klassieke stijl en er zijn diverse activiteiten in een ongedwongen feestsfeer. Gute Laune und ein Riessen-Stimmung én dat in gepaste kleding. Want, vrijwilligers. Komt allen in een gepaste kleding naar de apres-ski, zodat we ons allemaal voor even wanen in Gerlos of Mayerhofen.

Bericht geplaatst op donderdag 29 oktober 2015 om 15:21u29-10-2015 @ 15:21u | Link