De Sint op bezoek bij Twenthe

De Goedheiligman heeft, onder begeleiding van vele Zwarte Pieten en het JAC, vrijdagavond weinig moeite gehad om de weg naar het PiepWillm te vinden. Op ons hoofdveld waren de jongste spelers van onze club al druk bezig met een training, onder begeleiding van enkele Pieten die al eerder dan de Sint afgereisd waren naar het Twentheveld. Na verloop van tijd arriveerde ook Sinterklaas en dat was het sein voor de aanwezigen om zich naar de kantine te begeven. In de kantine konden de kinderen en vooral de ouders zich weer opwarmen en in het clubhuis had Sinterklaas lovende woorden en een verrassing voor de spelertjes. Even ontstond er beroering in de kantine toen de Sint een tirade begon betreffende het functioneren van onze voorzitter. Het bleek echter dat de Goedheiligman zijn boek een pagina te vroeg had opengeslagen en per abuis bij het hoofdstuk van onze naamgenoot zonder `h` was beland. Later meer, voor foto’s klik hier.

Bericht geplaatst op zaterdag 28 november 2015 om 02:26u28-11-2015 @ 02:26u | Link