Twenthe vol vertrouwen richting koploper SC Enschede

Het eerste team van onze vv gaat als koploper de laatste officiele wedstrijd van 2015 in. De ploeg van trainer Michiel Mensink won afgelopen weekend bij Enschedese Boys. Twenthe begon uitstekend en stond na een half uur al met 3-0 voor tegen de middenmoter. Nadien kwam De Boys terug tot 2-3, maar Twenthe bleef overeind. Bij Twenthe ontbraken Jeffrey Asbroek (blessure) en Michiel Wijnbergen (vrijaf), maar ook zonder de twee sterkhouders won de koploper opnieuw. Zondag wacht het treffen met de titelconcurrent: SC Enschede. De voormalige grootmacht staat op slechts twee punten van ons eerste team. De wedstrijd wordt zondagmiddag om 14.00 uur gespeeld op Sportpark Diekman. Kom het eerste dus steunen bij de laatste pot van 2015.

Bericht geplaatst op dinsdag 8 december 2015 om 18:05u08-12-2015 @ 18:05u | Link