Twenthe E1 begint goed in de bekercompetitie

Zaterdagmorgen won Twenthe E1 de bekerwedstrijd met 8-2 van Tubantia E1. Een goede start is het halve werk. Erg cliché, maar het past bij het gevoel van de jongens. Zij putten veel zelfvertrouwen uit de overwinning. Tubantia speelde een sterke wedstrijd. Snelle technische spelers die elkaar makkelijk de bal toespelen. Twenthe was voetballend echter beter. Meer samenspel, fysiek sterker en veel diepte in het spel. Verdedigend zat het goed bij Twenthe. De meeste doelpunten vielen in de tweede helft. De één was nog mooier dan de ander. Twee doelpunten met het hoofd van Jorn Gelen en de vrijetrap van Rens van Straaten (zie foto) waren top. Volgende week het FC Eibergen toernooi. Voor meer foto’s zie snel www.TwentheE1.nl (of volg de jongens via hun Facebookpagina: https://www.facebook.com/TwentheE1).

Bericht geplaatst op zondag 24 augustus 2014 om 01:40u24-08-2014 @ 01:40u | Link