45+ voetballers gezocht

Inmiddels hebben wij al een aantal spelers die interesse hebben voor deze vorm van competitievoetbal met leeftijdgenoten, maar zijn nog niet op oorlogssterkte. Wij zoeken zowel veldspelers als een keeper. Wie durft het aan ?

Voor aanmelding en verdere informatie kun je terecht bij: Martin Jeurlink

m.jeurlink@hetnet.nl of tel: 06-16980980

Hoe werkt het precies?

7x7 45+ Na- en Voorjaarsreeks.
Gedurende het voetbalseizoen is er de 7x7 45+ Na- en Voorjaarsreeks. Hierbij staat er zowel in het najaar (september-oktober-november) als in het voorjaar (maart-april-mei) een reeks van competitie ronden in toernooivorm op het programma. Er wordt niet elke week gespeeld, maar gemiddeld 1x per maand. Per poule is elke vereniging eenmaal gastheer en speelt de overige keren bij andere verenigingen. De wedstrijden worden gespeeld op een vrijdagavond. Een mooi avondje voor een ouderwets potje voetbal.

Er wordt gespeeld op een half veld. 6 veldspelers en een keeper. Sliding is niet toegestaan. Buitenspel is niet van toepassing.

Bericht geplaatst op maandag 1 mei 2017 om 19:31u01-05-2017 @ 19:31u | Link