Jubileumfeest groot succes!

Het was een geweldige Twenthe 90 jaar feestavond op zaterdagavond 25 november bij De Bebsel. De zaal zat bomvol. En onder begeleiding van Premium liet een keur aan Twenthe mensen zich van z`n muzikale kant zien. Van de jeugdband Firezone (heel goed!) tot aan Romy en Lotte van de Twenthe Vrouwen 1. Klapper van de avond waren, naast zwarte Jannes van Twenthe 3, natuurlijk de traditionele Twenthe Arie`s: de Waanders broers hadden weer creatieve teksten gecomponeerd op de welbekende lalalala-melodie. Mannen bedankt!

Diny Waanders won de hoofdprijs in de grote verloting. Een ballonvaart bij Rien Jurg. En gaf vervolgens deze hoofdprijs weg aan onze lotenverkopers José en Kees de Ruig. Een mooie geste. Diny, bedankt.

De organisatie dankt alle aanwezigen, alle artiesten, Nils Waanders (ontwerp jubileum logo en posters), Rogier Lentelink (geluid), Koen Escher & Twentse Show Techniek (licht en podium-ontwerp), Johan & Jan (podium mannenkoor), Ruben van der Geest (DJ), Marcel Vaneker (presentatie), Peter Waanders, familie De Ruig en familie Vrugteman (Loterij), Rogier de Wit (fotografie) en Paul Gelen en Premium (regie en muzikale begeleiding) en de bestuursleden van Twenthe voor hun inzet.

De foto`s van het feest zijn te vinden op de Facebook pagina van Rogier de Wit, of via deze link https://www.facebook.com/Rogier.de.Wit.1981/media_set?set=a.1713285262024682.1073741840.100000296740344&type=3

Tot 3 december kunnen de foto`s ook gedownload worden via WeTransfer (klik hier)

Bericht geplaatst op maandag 27 november 2017 om 22:53u27-11-2017 @ 22:53u | Link