Twenthe C1 blijft in spoor van Eibergen

Afgelopen zaterdag was het matchday tegen Excelsior`31 C2. In de vrieskou en mist, hebben de jongens weer een goed resultaat neergezet.

Na 16 minuten schoot de goed opgekomen back Lars Timmer de bal snoeihard vanaf 20 meter over de keeper. Twenthe was heer en meester in Rijssen en kwam niet in de problemen, waardoor de rust met 0-1 ingegaan werd.

Na rust leek de thuisploeg wat meer van zich af te bijten, maar tot grote kansen kwam het niet. Na een harde vrije trap op 25 meter van het doel werd het 0-2! De keeper wist de trap van Mart Lammertink niet goed te verwerken waardoor Lars Veehof de bal binnen kon tikken. Benjamin Wolf was in de slotfase dicht bij de 0-3, maar zag zijn volley tweemaal via de binnenkant paal weer terug het veld in gaan.

Er werd gewonnen met 0-2 en dat was zeer belangrijk om de aansluiting te behouden met FC Eibergen C1.

Aanstaande zaterdag staat de laatste competitie wedstrijd thuis tegen ATC`65 C2 op het programma. Bij winst is het afwachten wat medekoploper Eibergen doet. Bij puntverlies van hen zal er wellicht een kampioenschap inzitten. Laat Eibergen geen punten liggen dan wordt het op doelsaldo kampioen van deze 1e klasse.

Bericht geplaatst op dinsdag 5 december 2017 om 17:48u05-12-2017 @ 17:48u | Link