Twenthe C1 wint eerste wedstrijd in de Hoofdklasse

Twenthe C1 won afgelopen zaterdag met 3-1 van FC Winterwijk. FC Winterswijk staat onderaan in de Hoofdklasse, maar in deze klasse zijn er geen slechte teams waar je even van kan winnen. Twenthe C1 heeft zijn tegenstander dan ook niet onderschat.

Onze jongens begonnen goed met het gebruikelijke spel. Van achteruit opbouwen en dan snel diepte zoeken, het liefst via de vleugels. Het achteruit opbouwen leverde ook deze wedstrijd weer veel balbezit en kansen op. De kansen van FC Winterwijk werden door de verdediging en de keeper gekeerd en de eigen kansen werden op het middenveld uitgespeeld en door de voorhoede benut. In de tweede helft werden zelfs twee doelpunten van Twenthe C1 onterecht afgekeurd, maar de 3-1 bleef niet uit. Na een lange rush scoorde de rechter vleugelspits van Twenthe C1 het bevrijdende doelpunt.

Bericht geplaatst op maandag 15 oktober 2018 om 08:45u15-10-2018 @ 08:45u | Link