Onfortuinlijk Twenthe verliest in en tegen Reutum

Foto: GoorsnieuwsHet vlaggenschip van Twenthe blijft onderaan de ranglijst bungelen. Op bezoek bij Reutum had de ploeg van trainer Hans Dirksen goede zaken kunnen doen, maar werd er met 4-2 verloren. In Reutum tekende Jeffrey Asbroek voor de 1-1, nadat Twenthe op achterstand was gekomen. Zowel in verdedigend als aanvallend opzicht ging er veel mis bij de Tricolores, waarna Reutum de 2-1 op het scorebord zette. Dit was tevens de ruststand. Ondanks dat Twenthe na de thee via Guus Lummen op 2-2 kwam en het zich in de wedstrijd knokte, maakte Reutum de 3-2. Reutum was het meest gelukkig en gooide de wedstrijd uiteindelijk in het slot: 4-2. Volgende week staat er wederom een belangrijk duel op het programma voor Twenthe. Dan reist het af naar Losser, dat na tien duels eveneens op negen punten staat. (Foto: Goorsnieuws)

Bericht geplaatst op zondag 2 december 2018 om 18:06u02-12-2018 @ 18:06u | Link