FRANS HUISSTEDE WEDEROM DE BAKWORSTKAMPIOEN VAN TWENTHE

Goor – De Goorse voetbalvereniging Twenthe bedankt alle bakworstverkopers die dit jaar weer hun best hebben gedaan om de Twentse lekkernij aan familie, vrienden en kennissen te verkopen. Vanaf oktober zijn de leden namens Twenthe weer op pad gegaan tijdens de jaarlijkse bakworstactie. De balans is inmiddels opgemaakt en ook dit jaar weer een prachtig resultaat en een mooie bijdrage voor de jeugdactiviteiten.

De onklopbare bakworstkampioen van Twenthe is Frans Huisstede. Dit jaar al weer voor de zevende achtereenvolgende keer een onklopbaar fenomeen. Ook in 2018 wist Frans weer meer dan 500 worsten aan de man te brengen, niet alleen in Goor maar ook in de omliggende plaatsen van de Hof van Twente. Vanaf eind oktober was Frans al in actie en overal in Goor en omstreken te vinden om de heerlijke worsten aan te bieden. Hij bezocht verschillende bouwplaatsen, winkelcentra en horecagelegenheden om de winterse lekkernij te slijten. Geheel terecht werden de superbakworstverkopers door Stephan de Lat van het bakworstcomité in het zonnetje gezet.

Van de vele jeugdleden die die de worsten verkochten aan opa’s, oma’s, kennissen enburen was Luuk Rasink het meest succesvol, hij verkocht er dit jaar 68, een paar meer dan Kasper Bekhuis van B3 en Gijs Busschers uit A2. Deze jeugdspelers zijn actief in A2 en B3. De beste teamprestatie werd dan ook door deze twee elftallen geleverd. Hiervoor worden zij door de vereniging beloond met de teamprijs. De opbrengst van de bakworstenverkoop komt bijna volledig ten goede aan de jeugdafdeling van de club die hiermee activiteiten, nieuwe materialen en cursussen kan financieren. Dit is altijd weer een mooie aanvulling op het budget. De voetbalvereniging Twenthe bedankt allen die de actie ook dit jaar weer tot een groot succes hebben gemaakt. Niet allen Frans Huisstede en de andere superverkopers maar ook Wiggers Vleeswaren uit Hengelo voor de ondersteuning van de actie.

Bericht geplaatst op zondag 9 december 2018 om 13:17u09-12-2018 @ 13:17u | Link