LEDen stemmen in met nieuwe verlichting op laatste vergadering voorzitter Visscher

Met een unanieme steun hebben de leden van vv Twenthe dinsdagavond ingestemd met de komst van LED-verlichting. Dat was het beslag na de stemming tijdens de jaarlijkse ledenvergadering, waarin Hennie Visscher op nette wijze afscheid nam van zijn club. De president legt na een jaar de hamer neer. Verder werd tijdens het soebat een blik geworpen op de resultatenrekening van vv Twenthe. De club is financieel gezond en heem ruimte om te investeren in broodnodige zaken op het complex. Verder werden de jubilarissen in het zonnetje gezet door Hennie Visscher (foto) en ontving Paulus Kourie de Patsboemtrofee.

Bericht geplaatst op donderdag 26 september 2019 om 13:05u26-09-2019 @ 13:05u | Link