Word lid van onze club

Mini's
De allerjongste spelertjes van onze voetbalclub zijn te bewonderen bij de Mini’s. De Mini’s van vv Twenthe voetballen, onder leiding van diverse trainers, twee keer per week op ons complex. Op woensdag van 18.00 uur tot 19.00 uur en zaterdagochtend van 09.30 uur tot 10.30 uur. Onder leiding van diverse jeugdtrainers wordt spelenderwijs geprobeerd om de basisbeginselen van het voetbalspel over te brengen op de spelertjes. Zo wordt er aandacht besteed aan het dribbelen, drijven, schieten en passen. Uiteraard wordt er geëindigd met een onderlinge partij. aan door ouders van de Mini’s die het leuk vinden om te participeren. Het enthousiasme staat uiteraard voorop bij het voetballen van de Mini’s. Uitgangspunt is dat de jonge leden met veel enthousiasme richting Twentheveld komen en voldaan, en uitkijkend naar de volgende training, vertrekken. Spelplezier is altijd de basis van het voetballen bij vv Twenthe.

Belangstelling
Heeft uw kind belangstelling in voetbal dan kan hij of zij zich te allen tijde melden op de woensdag of zaterdag om een training te volgen. Hiervoor is een lidmaatschap niet noodzakelijk. Laat uw kind rustig enkele trainingen bekend worden met het voetballen bij de Mini’s van vv Twenthe en wanneer uw kind na een aantal trainingen besmet blijkt te zijn met het voetbalvirus dan kunt u uw kind aanmelden als voetballend lid:  ledenadm@vvtwenthe.nl

Download hier het aanmeldformulier