Twenthe moet genoegen nemen met punt tegen FC Eibergen

Twenthe heeft gistermiddag op eigen sportpark ’t Piepwillem met 1-1 gelijk gespeeld tegen FC Eibergen. Twenthe kwam na 20 minuten op voorsprong door een goal van Koen Morsink die binnen kopte na een voorzet van Stijn Jeurlink. Na een gelijkopgaande eerste helft was dit ook de ruststand. De tweede goal werd in de tweede helft gemaakt door Jeffrey Asbroek maar die treffer werd geannuleerd na een bijzonder vlagsignaal van de grensrechter van FC Eibergen. Niet veel later werd het in de 75e minuut gelijk door een goal van Jacco Smeenk van FC Eibergen. Hier bleef het bij waardoor het vlaggenschip van onze club uiteindelijk genoegen moest nemen met een punt. Aankomende zaterdagavond speelt Twenthe een uitwedstrijd in en tegen VV Diepenheim. De wedstrijd op sportpark de Koppel begint om 18.00 uur.

Bericht geplaatst op maandag 25 november 2019 om 10:30u25-11-2019 @ 10:30u | Link