Einde seizoen voor eerste elftalspeler Sven Roetgerink

Eerste elftal verdediger Sven Roetgerink is opnieuw lang uitgeschakeld. Roetgerink heeft zijn voorste kruisband in zijn rechterknie afgescheurd en komt daardoor niet meer in actie dit seizoen. Tijdens de thuiswedstrijd op 10 november tegen Hoeve Vooruit (zie foto) liep hij de blessure op. Vandaag kreeg hij in het ziekenhuis te horen dat 9 tot 12 maanden rust noodzakelijk is. Volgend jaar zal hij wederom geopereerd worden. Op 15 december 2017 raakte hij ook al ernstig geblesseerd, waarbij hij zijn voorste kruisband in zijn linkerknie afscheurde en een scheurtje in zijn meniscus opliep. Dit was in een wedstrijd in het Tukker-Cuptoernooi. De club wenst Sven een voorspoedig herstel toe.

Bericht geplaatst op maandag 25 november 2019 om 20:05u25-11-2019 @ 20:05u | Link