Ledenvergadering digitaal, John Westerik winnaar Patsboem

Het was een bijzondere algemene ledenvergadering voor ons aller Tricolores. Tijdens het eerste digitale soebat in de historie van vv Twenthe werd vanavond het bijzondere corona-jaar aan tientallen leden toegelicht. Financieel maken we een relatief zachte landing, maar we ontkomen niet aan prijsstijgingen als de kantine weer de deuren mag openen. Tijdens de bijeenkomst werd Nino Spoelder officieel beëdigd als secretaris en werd er in het bestuur afscheid genomen van Martijn van Coeverden. Hoewel het door de digitale weg wat anders liep dan anders, werd als te doen gebruikelijk nog wel een aantal leden in het zonnetje gezet. Zo kregen de jubilarissen een speldje thuis, onder wie trouwe lieden Frans Freriksen (maar liefst 70 jaar) en Paul van Wissing & Peter Gerritsen (beiden 60 jaar). Ook John Westerik werd geprezen voor zijn verdiensten. Hij is namelijk gekroond tot de winnaar van de Patsboem-Trofee. Daarmee is hij de opvolger van zijn zakenpartner en teamgenoot Boulos Kourie.

Bericht geplaatst op dinsdag 24 november 2020 om 21:11u24-11-2020 @ 21:11u | Link