Verbouw kleedkamers kan beginnen, leden akkoord met plannen

De kleedkamers gaan op de schop op Sportpark Piepwillem. De bouwcommissie van vv Twenthe kon gisteravond de champagne ontkurken toen tijdens de online ledenvergadering unaniem voor de verbouwingsplannen werd gestemd. De kleedkamers van onze Tricolores krijgen straks een complete metamorfose. Zo wordt de vloer, de tegelwand het  installatie-werk en de plafonds onder handen genomen. Ook krijgt het gebouw één centrale wc-plek. Hierdoor levert de club wel een kleedkamer in. De bouwcommissie gaat nu met aannemers om tafel en zal de plannen zo snel als mogelijk uit proberen te voeren. We houden jullie hier op de hoogte van de ontwikkelingen. Wel is er nog extra financiering nodig, welke de club met allerhande acties probeert te realiseren. Heb jij een idee? Of wil jij samen met jouw teamleden het actieteam formeren. Neem dan contact op met voorzitter Robin Kemper: 0-653769280.

Bericht geplaatst op zondag 16 mei 2021 om 22:18u16-05-2021 @ 22:18u | Link