De bal gaat weer rollen, een update van de corona-commissie

Zoals bekend is er vanaf zaterdag 5 juni weer meer mogelijk i.v.m. de corona maatregelingen. Het terras had al wel open gemogen maar we gunden vooral onze sponsors eerst nog een vol terras. Toch willen we ook benadrukken dat zeker nog niet alles kan en mag! Terrassen & kantine met maximaal 50 personen en maximaal 4 per tafel. Geen bezoekers op het sportpark, dus ook nog steeds geen ouders langs de lijn.

Het belangrijkste is dat we allemaal weer kunnen voetballen zoals voetballen bedoeld is. Gewoon een potje voetbal zonder die 1,5 meter. Ook op trainingen gewoon weer trainen zonder de beperkingen. We nodigen dan ook iedereen uit de komende maand nog even van die mogelijkheid gebruik te maken.

We vernemen ook dat de behoefte na een potje voetbal er ook is, lekker even douchen en daarna even met elkaar een drankje op het terras of in de kantine. We hebben dan ook besloten vrijdag 4 juni het terras open te doen voor de 7 tegen 7 en vanaf zaterdag 5 juni de kleedkamers, kantine en terras open te stellen bij wedstrijden en de donderdagavond training. Alleen voor de voetballers, staf en personen die uit hoofde van hun functie bij vv twenthe aanwezig zijn. Zo’n elftal is bij de senioren snel zo’n 20 man, dus met 1 wedstrijd zit terras of kantine al vol. Derhalve vooraf de wedstrijden aanvragen via het wedstrijdsecretariaat. We zullen moeten accepteren dan we niet allemaal tegelijk kunnen!

We rekenen bij het openen van onze accommodatie wederom op jullie steun het netjes te houden. Laat tafels en stoelen staan zoals ze staan. We zien het om ons heen gebeuren dat het lijkt alsof Corona van de aardbodem verdwenen is, dat is niet zo en er zijn nog steeds beperkingen, gedraag je er dan ook naar.

De aangepaste regels staan weer op de bekende plek op de website. Veel voetbalplezier gewenst.

De corona-commissie

Bericht geplaatst op woensdag 2 juni 2021 om 09:44u02-06-2021 @ 09:44u | Link