Tricolores Support Groep feestelijk geopend

Bij Twenthe is zondag de succesvolle Tricolores Support Groep ten doop gehouden. De TSG is de nieuwe hoofdsponsor van onze voetbalclub. In de sponsorgroep vormen in totaal 23 bedrijven c.q. instanties het nieuwe fundament van ons aller Tricolores. De brede groep sponsors zorgt voor een financiële impuls bij vv Twenthe, dat het concept heeft gekopieerd van clubs uit de regio. Excelsior’31, sv Enter en ook GFC dienen als blauwdruk voor Twenthe, dat met name in de persoon en drijvende kracht Rob ten Dam nog in onderhandeling is met een aantal ondernemers om ook toe te treden tot de TSG.

Sterk fundament

Op Sportpark Piepwillem werd zondag op feestelijke wijze de reclamezuil van de TSG onthuld door Hanneke Hoomoedt van café de Buddy’s en Alwie Hoek van Servicestation Hoek. Beide ondernemingen droegen de laatste jaren het hoofdsponsorschap en nemen nu ook plaats in de Tricolores Support Groep. Verder hebben FS Solutions, Morena Resort, W.B. Meat, VivaFloors, Peter Boeijen, De Bebsel, Han Roetgerink, Vitruvian, Club van 100, DigiSign, Eetcafé Calimero, Bauhuis B&L, Stephan de Lat, Deltics, Huttenkloas, Vehof Groentechniek, Deltics, Univé en enkele anonieme weldoeners zitting in de TSG. Naast een reclamezuil hangt er ook groot bord bij de kleedkamers én krijgen de sponsors reclame-uitingen in Twenthe Thoes, op de website en langs het hoofdveld.

Gezellig doopfeest

De TSG-leden kwamen zondag in grote getale naar ’t Piepwilemke om de geboorte van TSG te vieren. In de kantine was het een gezellig samenzijn rondom de wedstrijd tegen Rood Zwart. De groep sponsors werd door de club in het zonnetje gezet. De club dankt haar TSG-leden ook nogmaals via deze weg en hoopt op een vruchtbare samenwerking.

Lid worden

Ook lid worden? Bij TSG kunt u instappen als gouden en zilveren sponsor en krijgt u voor een vast bedrag een reclamebord, een banner en een grote naamsvermelding aan de poort van ons sportpark. Tevens wordt er elk jaar een activiteit georganiseerd met de vaste kern. Vraag hier naar de voorwaarden.

Bericht geplaatst op maandag 10 november 2014 om 00:35u10-11-2014 @ 00:35u | Link