Hoofdtrainer Michiel Mensink verlengt contract!

Onze club heeft overeenstemming bereikt met hoofdtrainer Michiel Mensink om zijn lopende contract met één jaar te verlengen. Ondanks het feit dat Michiel pas enkele maanden actief is bij onze club heerste al snel het gevoel dat vv Twenthe de gewenste hoofdcoach had aangetrokken. De gesprekken over een verlenging van het eenjarige contract zijn dan ook vroeg in het seizoen al gestart. Beide partijen gaven aan dat ze graag met elkaar door willen. Deze intentie is nu geconcretiseerd door middel van het verlengen van het contract met één jaar. Voor dit seizoen was Michiel hoofdtrainer van Reünie waarmee hij promoveerde naar de derde klasse.

Bericht geplaatst op woensdag 19 november 2014 om 22:45u19-11-2014 @ 22:45u | Link