VV Twenthe 2 kampioen

Twenthe 2 heeft zondagochtend beslag weten te leggen op de titel in de vierde klasse. Ons tweede team vloog tijdens de beslissingswedstrijd tegen Bentelo 2 uit de startblokken. Al vroeg in de wedstrijd wist Tijmen van Wissing de score op schitterende wijze te openen. In het vervolg van de eerste helft vergat Twenthe te voetballen en kwam Bentelo beter in de wedstrijd zonder dat dat tot grote kansen leidde. Direct na rust verdubbelde Guus Lummen de score door een fraaie aanval knap af te ronden. Bentelo bracht hierna de spanning terug maar Jeroen Berkers leek de wedstrijd in het slot te gooien door een knappe actie van Guus Lummen te promoveren tot doelpunt. De spanning kwam echter nog terug toen Bentelo een penalty benutte. Het slotoffensief dat Bentelo in gedachten had resulteerde niet in grote kansen zodat het team van Henk Ringersma na negentig minuten spelen de champagne mocht ontkurken.

Bericht geplaatst op zondag 1 juni 2014 om 12:38u01-06-2014 @ 12:38u | Link