Twenthe E1 verliest oefenwedstrijd

Twenthe E1 verloor vandaag de oefenwedstrijd van Tubantia E1 met 4-6. Tubantia is een opvallend goede ploeg. Zij hebben veel kleine spelers, maar die spelers hebben uitstekende voetballende kwaliteiten. Onze jongens werden vroeg wakker geschud door een snelle treffer van Tubantia. Twenthe E1 zette dit vlot recht en bouwde met goed voetbal de voorsprong uit naar 3-1. Niks aan de hand zou je zeggen, maar voor het rustsignaal moest de keeper van Twenthe nog twee ballen uit de hoek duiken om zijn team in de race te houden. Dit bleek een voorbode voor de tweede helft. Tubantia combineerde goed en wisselde veel van positie, waardoor Twenthe organisatorisch in de problemen kwam. De verdedigers van Twenthe namen spelers van elkaar over, waardoor er een soort “balletje balletje”-effect ontstond. Spelers van Tubantia kwamen continue vrij voor de keeper. Voor de keeper van Twenthe de ideale oefenwedstrijd. Hij verrichtte vele mooie reddingen. Uiteindelijk was er ook voor hem geen redden meer aan. Tubantia trok de overwinning verdiend over de streep.

Bericht geplaatst op zaterdag 6 december 2014 om 15:50u06-12-2014 @ 15:50u | Link