Twenthe E5 moet koppositie afstaan

Het was een spannende zaterdagmorgen deze eerste zaterdag in maart. Als koploper ging Twenthe E5 voetballen tegen de nummer twee met als inzet de koppositie. De spelers van E5 begonnen goed en er waren kansen over en weer. Het was jammer dat zowel Fabian als Lieke de kansen niet wisten te benutten. En wanneer ze er aan de ene kant niet ingaan dan zul je zien dat het aan de andere kant wel lukt.

Een gelukstreffer bracht Markelo op voorsprong, de voorzet zou voor het doel langsgaan maar kwam zeer ongelukkig in aanraking met een speler van Twenthe en zo rolde de bal het doel in. Twenthe E5 toonde veerkracht en probeerde toch de gelijkmaker te maken. Het werd echter 0-2 voor Markelo en dat was ook de ruststand. Na rust gingen we op jacht naar de aansluitingstreffer. Helaas was het wederom Markelo dat scoorde en de stand op 0-3 bracht. Toen was het eindelijk de beurt aan Twenthe E5, Fabian vocht zich richting doel en met een puntertje ging de bal in de korte hoek. Zou het nog? Nee, helaas...met een schitterend doelpunt (buitenkantje rechts) maakte Markelo 1-4. Het was een leuke wedstrijd met veel strijd. Zo mooi om te zien dat echt iedereen bij E5 steeds beter gaat voetballen. Deze wedstrijd werd dan wel verloren en de koppositie moest worden afgestaan, maar er gaan zeker nog wedstrijden komen die Twenthe E5 wel gaat winnen in deze leuke gelijke competitie.

Bericht geplaatst op dinsdag 10 maart 2015 om 13:58u10-03-2015 @ 13:58u | Link