“Goed voetbal!”

Twenthe E1 speelde vandaag gelijk tegen PH E1 met 2-2. Een uitslag dat de verhouding tussen de twee teams goed weergeeft. Beide teams bouwden van achteruit op en met goede combinaties kwamen zij beide vaak voor het doel. De openingsfase was voor Twenthe E1. Meteen in het begin creëerden zij drie grote kansen. Met iedere aanval kwam een speler van Twenthe E1 alleen voor de keeper. De rust ontbrak om het doelpunt te maken. Kort voor rust lukte het wel en werd de 1-0 door Twenthe E1 gemaakt.

De tweede helft vond PH het welletjes en namen zij het initiatief van Twenthe E1 over. Onze jongens verdedigden voor wat zij waard waren en gingen ieder duel aan. Zo ook Nick Peters (zie foto). Nick is een eerste-jaars E-speler en moet iedere week opboksen tegen de beste, grootste en sterkste tweede-jaars Hoofdklasse-spelers van Twente. Nick doet iedere week ontzettend zijn best, werkt hard en pikt hij ook nog zijn doelpuntjes mee. Met goed voetbal maakte PH gelijk en kwam niet veel later verdiend op voorsprong. Daarna was het weer Twenthe E1 die het betere van het spel had en na meerdere kansen wist aanvoerder Jikke Horselenberg de 2-2 aan te tekenen met een prachtig schot van afstand. Op het einde konden zowel PH als Twenthe E1 de wedstrijd nog winnen, maar de keepers van beide teams wisten de kansen te keren.

Scheidsrechter Daan van Straaten floot en beëindigde de leuke wedstrijd, waarin alweer goed voetbal te zien was.

Bericht geplaatst op zaterdag 18 april 2015 om 23:18u18-04-2015 @ 23:18u | Link