E-talent Benjamin traint mee bij FC Twente

Een ervaring om niet snel te vergeten voor Benjamin Wolf (foto, uiterst rechts). Hij mocht donderdag meetrainen bij zijn droomclub FC Twente. Het 11-jarige talent van onze E1, onlangs al opgepikt door de KNVB samen met zijn maatje Jikke Horselenberg speelde zich afgelopen weekend definitief in de kijker van de club uit Enschede. Hij scoorde maar liefst vier keer in het hoofdklasseduel met TVC. Én dat een dag na een een slopend en succesvol E-kamp met de jeugd van ons aller Tricolores. De dynamische en gedreven middenvelder mag zich volgende week nog een keer melden voor de training bij FC Twente én hoort daarna of er nog meer in het vat zit voor hem. "Het ging wel goed. Het was super leuk", laat een enthousiaste Benjamin weten.

Bericht geplaatst op vrijdag 22 mei 2015 om 12:35u22-05-2015 @ 12:35u | Link