D1 tweede op Zwolle International Cup van Euro-Sportring

D1 is afgelopen weekend op `voetbalkamp geweest`. Na het vertrek op vrijdagmiddag naar het Summercamp Heino alwaar gedurende het weekend in een groepsaccommodatie werd overnacht werd deelgenomen aan de Zwolle International Cup bij Be Quick`28 Zwolle.

Na een zware vrijdagavond en -nacht waren de spelers op zaterdagmorgen om 09:00 uur nog niet geheel wakker. In een tamme en matte wedstrijd werd onnodig verloren tegen 1e klasser Amstelveen (0-1).Na deze wedstrijd werd in de poulefase achtereenvolgens gewonnen van FSV Kettwig (Dui) (2-0), Excelsior `20 Schiedam (7-0) en ESC Ermelo (2-1). Hierdoor was kwalificatie voor de finalepoule op zondag een feit.

Op het Summercamp Heino werd na het eten gezwommen en de CL wedstrijd Barcelona-Juventus gekeken en de spelers besloten zelf om toch maar iets eerder de slaapzaal op te zoeken.

Bij het ontbijt en het uitchecken op zondagmorgen waren de koppies een stuk frisser dan de zaterdagochtend, dus volle goede moed richting Zwolle. Na winst in de 1/4 finale tegen SV Steinheim (Dui) (1-0) en ook in de halve finale tegen VUC Den Haag (2-1) werd in de finale aangetreden tegen R.K.V.V DEM uit Beverwijk. Een goede tegenstander uit de hoofdklasse. Het was een open wedstrijd en na een 0-1 achterstand kwam D1 goed terug tot 1-1. Penalty`s moesten de beslissing brengen. Helaas werd deze serie met 4-3 verloren.

Het is een geweldig resultaat maar vooral door het plezier en de teamgeest gedurende deze 2.5 dag heeft dit toernooi een onvergetelijke indruk achtergelaten. Dit was tevens het einde van het seizoen. De begeleiding (Fred, Harold, Olaf) bedankten de spelers voor dit fantastische seizoen met kampioenschap, bekerwinst en 2 x 2e plaatsen op het VivaFloors toernooi en de Zwolle Cup.

Tevens dank aan de ouders en supporters voor de aanwezigheid en andere hulp gedurende het gehele seizoen en het afgelopen weekend
.

Bericht geplaatst op zondag 7 juni 2015 om 22:05u07-06-2015 @ 22:05u | Link