Geen loon naar werken voor Twenthe D1

Twenthe D1 (1e klasse) verloor in eigen huis de bekerwedstrijd met 2-3 van Achilles’12 D1 (Hoofdklasse). In de laatste minuut van de wedstrijd sleept Achilles de overwinning over de streep. Een handsbal van Achilles, voorafgaand aan het doelpunt, werd niet gezien. De verdediging van Twenthe stond door de handsbal op het verkeerde been en zelfs met een laatste krachtsinspanning kon de bal niet meer tegengehouden worden. Het doelpunt was extra zuur, omdat Twenthe D1 kort daarvoor zelf nog een prachtige kans kreeg op de 3-2. Het schot van Twenthe spatte uiteen op paal. Twee teams gingen vol voor de overwinning. Een gelijkspel was een passende uitslag geweest.

Doelpuntenverloop: Achilles kwam met een uitgespeelde aanval verdiend op voorsprong, 0-1. Twenthe kreeg een penalty en maakte gelijk, 1-1. Achilles scoorde met een afstandsschot, 1-2. Twenthe maakte met een stiftje over de keeper gelijk, 2-2. En kort voor tijd, 2-3.

Volg Twenthe D1 op Facebook en bekijk alle foto’s!

Bericht geplaatst op zondag 23 augustus 2015 om 15:54u23-08-2015 @ 15:54u | Link