Twenthe D1 komt twee wissels tekort

Twenthe D1 nam dit weekend deel aan het FC Eibergentoernooi. Een goed georganiseerd toernooi op een prachtig nieuw complex, ik kan niet anders zeggen. Twenthe D1 liet weer goed voetbal zien. De eerste wedstrijd werd met 4-4 gelijk gespeeld. Een 0-2 achterstand werd omgebogen naar een 3-2 voorsprong, maar kort voor tijd stonden de jongens toch achter met 3-4. Met een afstandschot werd op het einde nog de gelijkmaker aangetekend. De tweede wedstrijd tegen ATC D1 (2e divisie) werd verloren met 2-0. Twenthe D1 werkte keihard in de hitte en kreeg zelf nog goede kansen.

De jongens zijn in deze wedstrijd diep gegaan om een goed resultaat neer te zetten. De laatste poulewedstrijd, wederom in de hitte, was teveel van het goede. Twenthe D1 probeerde het wel, maar had te weinig energie over om een vuist te maken. Twenthe D1 speelde dit toernooi met één wissel (!). Dat is in deze warmte natuurlijk te weinig als de tegenstanders drie of zelfs vier wissels hebben. De jongens verloren de laatste wedstrijd van Grol D1 met 4-1 en bereikte daarmee de finale niet, daarvoor was een overwinning nodig.

Bekijk alle foto’s van Twenthe D1 op Facebook:

Bericht geplaatst op zondag 30 augustus 2015 om 00:39u30-08-2015 @ 00:39u | Link