Gezocht Jeugdtrainers

Zoals je hebt kunnen lezen op de site in het stuk ‘Lekker voetballen, kan dat zo maar?’ d.d. 31-07-2014 van onze jeugdvoorzitter Leo de Leede, zijn we voor diverse plaatsen binnen onze vereniging op zoek naar vrijwilligers. Zo staan er vacatures open voor jeugdtrainers voor A2, B2 en C2.

De reden hiervan is dat er enerzijds jeugdtrainers na jarenlange dienst gestopt zijn en anderzijds de positieve ontwikkeling van meer actieve jeugdleden in de A, B en C met als gevolg meer elftallen. We hebben al diverse mensen binnen onze vereniging benaderd, maar tot op heden zijn wij er helaas nog niet in geslaagd om de vacatures voor bovengenoemde elftallen in te vullen. Met deze oproep willen we een brede groep vrijwilligers bereiken en enthousiast maken om zich in te zetten als jeugdtrainer. We realiseren ons dat iedereen druk is.

Het is daarom goed om volgende te weten:

-  Het is ook mogelijk om 1 training per week te verzorgen, dit kost je dan ongeveer 1 ½ uur.
-  Het is niet noodzakelijk om elke wedstrijd aanwezig te zijn, de coaching kan door de leider verzorgd worden.
-  Oefenstof en verdere begeleiding kunnen aangereikt worden door ervaren personen, de club wil hier graag in investeren.
-  Ook wil de club graag investeren in cursussen die aangeboden worden door de KNVB aan serieuze kandidaten.
-  Zie het ook vooral als een investering in jezelf, je doet hier immers behalve het voetbal op zich veel ervaring op met groepsprocessen en het werken met jongeren.

Voel je je aangesproken en wil je investeren in jezelf, meld je dan aan. Voor aanmelding, vragen of suggesties kun je bellen met:

Jos Huuskes : 06-30731393

Olaf van Straaten : 06-20398804

Namens de TC

Bericht geplaatst op vrijdag 8 augustus 2014 om 15:02u08-08-2014 @ 15:02u | Link