Twenthe D1 mistte scherpte

Twenthe D1 verloor woensdagavond de laatste bekerwedstrijd van Sparta Enschede met 5-3. Twenthe D1 zat de gehele wedstrijd niet kort genoeg op de tegenstander, waardoor Sparta de ruimte kreeg om te scoren. In het eerste kwartier van de wedstrijd viel dan ook de 1-0 voor Sparta. Halverwege de eerste helft stond het 2-0 en met de rust stond het 3-0. Tot aan de rust waren de kansen voor beide ploegen gelijk.

De tweede helft kreeg Twenthe D1 verreweg de meeste kansen, maar zij waren niet scherp bij de afronding en bleven in eerste instantie steken op 3-2. Sparta maakte 4-2. Het werd nog 4-3, maar Sparta scoorde kort voor het einde nog 5-3. Twenthe D1 is uitgeschakeld voor de beker, maar is klaar voor de competitie in de 1e klasse.

Volg Twenthe D1 op facebook en bekijk alle actiefoto’s van de wedstrijd op:

Bericht geplaatst op donderdag 3 september 2015 om 14:36u03-09-2015 @ 14:36u | Link