Twenthe D1 herpakt zich in de 2e helft!

Twenthe D1 speelde dit weekend gelijk met 3-3 tegen PH D1. Het was de eerste competitiewedstrijd van het seizoen. Het fysiek sterkere PH was de eerste helft veruit de betere ploeg en net als in de voorbereiding moest Twenthe D1 standhouden. Dat deden zij.

Tot de rust wisten de jongen de schade beperkt te houden met een 1-3 achterstand. Het publiek kreeg pas de 2e helft de kracht van Twenthe D1 te zien. Een aanval dat begon bij een snelle uitbraak over de flank en met een paar snelle passes scoorde Twenthe D1, 2-3. Het geloof was terug in de ploeg en niet veel later werd de gelijkmaker gemaakt. Het goed voetballende Twenthe D1 kon echter niet doordrukken. Het bleef bij 3-3.

Volg Twenthe D1 op Facebook en bekijk de overige actiefoto’s van de wedstrijd:

Bericht geplaatst op maandag 7 september 2015 om 16:24u07-09-2015 @ 16:24u | Link