Twenthe D1 wint met ruime cijfers!

Twenthe D1 won vandaag de competitiewedstrijd van DOS’37 D1 met 11-1. Twenthe D1 was heer in en meester in Vriezenveen. Na een paar minuten stond het al 1-0 voor Twenthe. Een fantastisch afstandsschot zette de jongens op voorsprong. Dat snelle doelpunt werd natuurlijk goed gevierd en ondertussen kwam DOS op gelijke hoogte (!). Twenthe D1 had dat even nodig om bij de les te blijven. Druk op de bal was vervolgens het devies. Iedere keer weer.

Twenthe won nagenoeg alle duels en in balbezit werd meteen diepte in de aanval gezocht. Ondanks weinig weerstand kon Twenthe D1 het opbrengen om druk te blijven zetten en dat leverde veel doelpunten op. Fred van Ginkel, trainer/coach van Twenthe D1, was zeer tevreden over het vertoonde spel.

Volg Twenthe D1 op Facebook en bekijk alle actiefoto’s van de wedstrijd:

Bericht geplaatst op zaterdag 10 oktober 2015 om 22:48u10-10-2015 @ 22:48u | Link