Doelpuntenschaarste bij het Hoftoernooi

Daags na de grote nederlaag bij sv Reünie kreeg ons eerste elftal al de kans om zich te revancheren tijdens het Hoftoernooi dat dit jij werd gehouden bij sv Delden. Twenthe 1 bleek vrijdagavond in Delden echter moeite te hebben met de afronding. In de poule, met sc Markelo en Wvv ’34 eindigde Twenthe als derde en in de twee resterende wedstrijden werd doelpuntloos gelijkgespeeld. Het Hoftoernooi werd gewonnen door GFC dat in de finale, na penalty’s, te sterk was voor Wvv’34.

Tijdens de eerste groepswedstrijd tegen WVV legde het elftal van Michiel Mensink zeer acceptabel spel op de mat en vergaten Jasper Groothuis en Tijmen van Wissing om dit in de score tot uitdrukking te brengen. De wedstrijd eindigde in een doelpuntloos gelijkspel. Tijdens de tweede poulewedstrijd moest er tegen Markelo worden gespeeld. Dit duel werd beslist in het voordeel van Markelo dat optimaal profiteerde toen een corner slecht werd weggewerkt. Door dit verlies eindigde Twenthe 1 als laatste in de poule en moest het in de verliezersronde aantreden tegen Hector. In dit duel was Twenthe de bovenliggende partij maar geen van de enkele kanten die gecreëerd werden verzilveren. Ook dit duel eindigde doelpuntloos. In het laatste duel was sv Delden de tegenstander. In dit duel regende het kansen voor de tricolores maar het net werd tijdens het Hoftoernooi niet gevonden door ons eerste elftal waardoor ook dit duel doelpuntloos eindigde.

Bericht geplaatst op zaterdag 16 augustus 2014 om 19:53u16-08-2014 @ 19:53u | Link