Twenthe D1 speelt gelijk tegen Juventa D1

Twenthe D1 speelde gelijk met 2-2 tegen Juventa D1. De eerste helft kwam Twenthe D1 snel en eenvoudig op voorsprong. Door de voorsprong liet Twenthe de teugels vieren en maakte Juventa kort na de openingstreffer gelijk. Kort voor rust kwam Twenthe D1 opnieuw eenvoudig op voorsprong. De te zachte doeltrap van de keeper van Juventa werd door Twenthe opgepikt en afgerond, 2-1.

Twenthe D1 begon de tweede helft te gemakzuchtig aan de wedstrijd en bracht zichzelf onnodig in de problemen. Juventa maakte de gelijkmaker. De jongens waren wakker geschud en hielden Juventa de laatste twintig minuten onder druk zonder de teugels te laten vieren. Kans na kans werd gecreëerd, maar er werd niet gescoord. De tijd begon te dringen en de jongens begonnen uit wanhoop van afstand te schieten. Trainer/coach Fred van Ginkel wist zijn team te kalmeren, waarop de jongens weer gingen voetballen. Twenthe creëerde nog een paar grote kansen, maar die werden ook niet in doelpunten omgezet.

De directe concurrenten van Twenthe D1 speelden ook gelijk. Twenthe D1 staat na deze competitieronde op de 4e plaats in de 1e klasse.

Volg Twenthe D1 op Facebook en bekijk alle actiefoto’s van de wedstrijd:

Bericht geplaatst op vrijdag 16 oktober 2015 om 01:20u16-10-2015 @ 01:20u | Link