Twenthe D1 speelt gelijk!

Twenthe D1 speelde met 1-1 gelijk tegen SVZW D1. Het was de eerste competitiewedstrijd na de winterstop en de jongens hadden er zin in. Ze hadden ook wat recht te zetten tegen SVZW, want het duel in de eerste helft van de competitie werd verloren. Twenthe D1 kwam goed uit de startblokken en scoorde vrij vroeg in de eerste helft. De rest van de eerste helft bleef Twenthe druk houden, maar verzuimde te scoren.

In de tweede helft leunde Twenthe D1 op de 1-0 voorsprong. Geen goed plan, want SVZW werd daardoor sterker en kreeg meer kansen. De gelijkmaker werd diep in de tweede helft door SVZW aangetekend. De keeper van Twenthe kwam vroeg uit zijn doel en nam daarmee een risico. De aanvaller wist de bal onder de keeper door te schieten. Met nog een paar minuten spelen kreeg SVZW toch nog een grote kans op de overwinning. Met een uiterste krachtsinspanning (zie foto) wist de keeper van Twenthe dit keer wel een doelpunt te voorkomen.

Twenthe D1 mist een paar spelers door blessures. Rens van Straaten en Pim Hofmeijer vielen voor de geblesseerden in. Bedankt Rens en Pim!

Volg Twenthe D1 op Facebook en bekijk alle actiefoto’s van de wedstrijd:

Bericht geplaatst op zondag 14 februari 2016 om 23:25u14-02-2016 @ 23:25u | Link