Twenthe bekert door na ruime overwinning op Diepenheim

Ons eerste elftal heeft zich zondagmiddag geplaatst voor de volgende ronde van het bekertoernooi. Ook de laatste poulewedstrijd werd in winst omgezet. In Diepenheim werd het 0-6 tegen de plaatselijke VV. Voor de thee scoorden Jeffrey en Lars en na de rust waren het Stef, Mark, Jasper en Simon die het net wisten te vinden.

Het was zomeravondvoetbal tijdens een zomerse middag op sportpark De Koppel. In de verzengende hitte ontspon zich in de eerste twintig minuten een open wedstrijd. Terwijl de wisselspelers languit in de zon lagen te luisteren naar de favoriete deuntjes en vooral oog hadden voor al het kortgerokte dat zich rondom het veld begaf, kregen beide ploegen in de openingsfase kansen om de score te openen. Gaandeweg de eerste helft kreeg Twenthe meer grip op de wedstrijd. Na een half uur spelen werd de wedstrijd binnen enkele minuten beslist. Eerst was het Jeffrey die het leder op fenomenale wijze, met zijn chocolade been, in de bovenhoek krulde. Even later was het Lars Willemsen die uit een rebound scoorde en alle Deepse illusies deed verdwijnen.

Na rust was het eenrichtingsverkeer. Mark Nijland kopte uit een corner de 0-3 binnen en Stef Eland beloonde een uitstekende wedstrijd met een doelpunt uit een afstandsschot. Op aangeven van Mark krulde Jasper even later de bal in de verre hoek waardoor de 0-5 op het scorebord verscheen. Het slotakkoord was voor Simon Hevink die zijn eigen rebound binnenschoot zo de eindstand op 0-6 bracht.

Bericht geplaatst op zondag 28 augustus 2016 om 17:12u28-08-2016 @ 17:12u | Link