Tegenstanders in beker bekend voor het eerste en tweede.

Gisteren was de loting voor categorie A in het bekertoernooi, voor ons vlaggenschip kwam er een thuiswedstrijd tegen tweedeklasser RKZVC (Zieuwent) uit de koker.

Het tweede elftal heeft extreem zwaar geloot met een uitwedstrijd tegen AZSV 2 in Aalten. AZSV 2 komt maar liefst 3 niveau`s hoger uit (reserve hoofdklasse) dan de mannen van Peter Horselenberg.

De tegenstander van het zaterdagelftal, het enige andere senioren team dat zich wist te plaatsen voor de volgende ronde, is op dit moment nog niet bekend.

Twenthe 3 is ondanks 2 ruime overwinningen in de eerste 2 wedstrijden (6-2 en 6-0) wel uitgeschakeld. Afgelopen weekend hadden ze een team weekend in het buitenland en waren ze niet in staat om op te komen dagen bij hun wedstrijd tegen Hector 3. Hector 3 wou de wedstrijd niet verplaatsen, en daardoor bekeren zij nu door.

Het vrouwen elftal had tot afgelopen zondag ook een goede kans om door te gaan in de beker, maar een grote nederlaag tegen uiteindelijke poule winnaar NEO (14-0!) in de laatste wedstrijd maakte een einde aan die droom. De vrouwen eindigen hierdoor als 2e in de poule.

De overige senioren elftallen die actief waren in de beker; Twenthe 4, Twenthe 5 en Twenthe 6 zijn allen troosteloos onderaan geëindigd in hun poule. En dus ook uitgeschakeld.

Bericht geplaatst op donderdag 8 september 2016 om 11:42u08-09-2016 @ 11:42u | Link