Zaal 2 degradeert titelconcurrent en stevent af op kampioenschap

Het tweede zaalteam van vv Twenthe heeft het kampioenschap voor het oprapen. Op bezoek bij titelconcurrent Bentelo 1 werd er overtuigend gewonnen. Middels een vroeg eigen doelpunt en een daaropvolgend razendsnelle counter zat de equipe van trainer Dennis Zuidersma al na enkele minuten op rozen. Kort hierna kwam de thuisploeg alsnog in de wedstrijd nadat zij vakkundig de uitstekend keepende Bas Zweers wisten te passeren. Twenthe stelde echter snel orde op zaken en was in het restant van het duel heer en meester: 2-7. Door de overwinning op de Benteloërs staat Zaal 2 vijf punten voor op haar naaste belager. Als kers op de taart heeft het sterrenensemble van onze vereniging ook nog eens een wedstrijd te goed.

Bericht geplaatst op zaterdag 18 maart 2017 om 20:24u18-03-2017 @ 20:24u | Link