Let op: pasfoto digitale spelerspas

Wat je er ook van vindt, het is een feit dat de foto in Voetbal.nl (app) ook de foto op je spelerspas is (dit heeft alles te maken met de privacy wetgeving waaraan ook de KNVB zich heeft te conformeren). Tot 31 oktober kunnen leden zelf de foto aanpassen. De “teammanager” van je elftal kan dit ook voor je verzorgen. Zorg er dan ook voor dat er een goed gelijkende pasfoto is geplaatst. Nu al zien we in onze ledenadministratie dat enkele leden foto’s koppelen waarmee het straks onmogelijk is voor de scheidsrechter om voorafgaand aan de wedstrijd een spelerspas controle uit te voeren. Een pasfoto van Andre Karnebeek op je eigen spelerspas staat natuurlijk best wel cool maar het kan straks wel betekenen dat de scheidsrechter je daarmee niet toelaat tot de wedstrijd.

Zorg dan ook tijdig voor een goed gelijkende pasfoto op je digitale spelerspas!!!

Bericht geplaatst op dinsdag 24 oktober 2017 om 15:35u24-10-2017 @ 15:35u | Link