Op de foto voor de voetbalplaatjes

Beste ouders en verzorgers, leden van Twenthe,

Via diverse media is inmiddels bekend gemaakt dat Guido Brandenbarg van de Albert Heijn in Goor in het najaar van 2017 gaat starten met een voetbalplaatsjesactie voor alle Goorse voetbalverenigingen. De vorige actie was zeven jaar geleden een groot succes en dit keer worden de plaatjes en het boek nog mooier!

Wat Twenthe betreft vindt er op zaterdag 9 september een centrale foto-dag plaats waarbij het de bedoeling is dat alle jeugdspelers, eerste elftal en seniorenelftallen (alleen en in teamverband) op de foto worden gezet. Hierbij vragen we natuurlijk zo veel mogelijk jullie medewerking zodat zoveel mogelijk spelers op die dag op de foto komen. De JeugdCommissie maakt hiervoor een elftalrooster waarbij zoveel mogelijk rekening is gehouden met het wedstrijdschema van die dag.

Voor het slagen van de actie is het van groot belang dat de ouders van de jeugdspelers toestemming verlenen voor het feit dat de foto van hun kind wordt gebruikt voor het plaatjesboek. Het is niet verplicht maar voor het slagen van de actie en voor het nageslacht is het natuurlijk wel prachtig wanneer zoveel mogelijk Goorse voetballers in het plaatjesboek worden opgenomen. Indien Twenthe via het bestuur of leiders geen bezwaar ontvangt van ouders wat betreft het gebruik van de foto`s, dan gaan we er vanuit dat de foto zonder problemen voor het verzamelalbum gebruikt kan worden.

In oktober zal de actie van start gaan en zijn de voetbalplaatjes gratis verkrijgbaar bij de boodschappen van Albert Heijn Brandenbarg aan het Weversplein in Goor. De boeken waarin de plaatjes kunnen worden gespaard worden via de voetbalclubs aan de leden gratis verstrekt. Andere belangstellenden kunnen de boeken tegen die tijd kopen bij de AH. Ook zullen er tegen het eind van de actie ruilbeurzen worden georganiseerd zodat iedereen kans krijgt om zijn collectie compleet te maken.

Het bestuur van Twenthe hoopt op zoveel mogelijk medewerking van ouders en leden zodat de actie een groot succes wordt en we Twenthe op deze wijze mooi kunnen presenteren aan Goor en omstreken.

Graag tot ziens op zaterdag 9 september op ons sportpark

Bericht geplaatst op vrijdag 8 september 2017 om 11:47u08-09-2017 @ 11:47u | Link