Michiel Mensink en Twenthe uit elkaar

Na vier jaren gaan de wegen tussen onze club en hoofdtrainer Michiel Mensink scheiden. Hij merkt dat het na dit seizoen tijd wordt voor een nieuwe uitdaging. De oefenmeester uit Ambt Delden promoveerde vorige zomer naar de derde klasse en ziet nog steeds voldoende potentie bij onze club. “Maar ik proef steeds vaker dat het goed is om na dit seizoen afscheid van elkaar te nemen”, stelt hij. Mensink gaat de komende periode gebruiken om rond te kijken naar een nieuwe club. “Ik voel me nergens te groot voor, maar ik zou ook wel een stapje willen maken”, zegt hij. Mensink is namelijk in het bezit van TC1 en zou de top van het amateurvoetbal mogen trainen. Wij danken hem alvast voor de prettige en succesvolle samenwerking en hopen op een aantal vruchtbare slotmaanden. Hij maakte het nieuws gisteravond bekend na de 4-3 zege in de Tukker Cup op Excelsior`31.

Bericht geplaatst op woensdag 25 oktober 2017 om 00:24u25-10-2017 @ 00:24u | Link