Twenthe D1 wint de Henk Nijenhuis trofee

VV Twenthe D1 wist afgelopen zaterdag beslag te leggen op de titel voor het tweede jaar op rij bij Hector. Na de openingswedstrijd met 2-0 gewonnen te hebben van SV Hector D1 werd eerste klasser SVVN D1 met 1-0 verslagen. Twenthe dat gehavend aan het toernooi begon zonder keeper Mitchell, en 3 afwezigen ivm vakantie. Startte met centrale verdediger Job in het doel en in een 3-4-3 opstelling. Met zeer aanvallend voetbal werden de tegenstanders simpel verslagen. SVVN D2 werd met maar liefst 5-1 in 18 minuten voetbal.

De laatste wedstrijd mocht VV Twenthe D1 zelfs met 1-0 verliezen om ook dit jaar weer de Henk Nijenhuis trofee mee te mogen nemen naar ’t Piepwill’m. Twenthe begon de laatste wedstrijd tegen Rietmolen direct goed vanaf de aftrap. Bij een 4-1 voorsprong werd Job in de spits gezet en trok Julian de keepershandschoenen aan. Job wist met zijn eerste bal contact direct te scoren! Een gouden zet. Rietmolen wist nog één keer tegen te scoren waardoor er na 18 minuten een overtuigende 5-2 overwinning op het scorebord stond. VV Twenthe D1 wist wederom ongeslagen dit toernooi te winnen en zo staat de grote cup weer een jaar in onze eigen Twenthe kantine.

Bericht geplaatst op donderdag 5 juni 2014 om 12:31u05-06-2014 @ 12:31u | Link