Twenthe MC1 wint van Hector

De meiden van Twenthe C1 wonnen met 5-2 van de meiden van Hector C1. De uitslag geeft de verhoudingen in de wedstrijd niet goed weer, want de teams waren gelijkwaardig. Des te spannender was deze derby. Hector pakte de eerste helft de voorsprong. Aanvoerder Sanne Hofmeijer (zie foto) spoorde haar team aan en Twenthe zette druk op de helft van de tegenstander.

Emmely Freriksen (zie foto 2) scoorde twee knappe doelpunten van grote afstand. Begin tweede helft had Hector weer het betere van het spel en maakten zij verdiend 2-2. Aan het einde herpakte Twenthe zich en scoorden zij zelfs drie keer. De toeschouwers hebben een leuke wedstrijd gezien. Twenthe kan trots zijn op deze meiden!

Bericht geplaatst op zaterdag 20 september 2014 om 18:56u20-09-2014 @ 18:56u | Link