Pakt Twenthe bij het afscheid van Mensink nog de periode?

De ontknoping nadert. En voor Twenthe zit er nog een fraai toetje in het vat. De ploeg van trainer Michiel Mensink heeft nog altijd uitzicht op de nacompetitie. Het eerste moet dan wel in eigen huis zegevieren over KCVO en hopen op een misstap van SV Zwolle. En dan dus ook de loopbaan van Michiel Mensink nog even een aantal duels worden verlengd. De hoofdtrainer neemt na een succesvolle episode afscheid van de Tricolores. En afscheid nemen doen ook de spelers van het eerste en tweede van het trouwe publiek. Zij nodigen alle leden en belangstellenden zondag uit om afscheid te nemen van de reguliere competitie. Het tweede is al wel verzekerd van nacompetitie en wellicht kunnen we samen proosten op de periodetitel van ons aller vlaggenschip. Ook Jasper Groothuis neemt afscheid. Maar Groothuis is geschorst en dus zal hij voor het laatst zijn voeten laten spreken in de finale van de Tukker Cup.

Bericht geplaatst op dinsdag 22 mei 2018 om 22:36u22-05-2018 @ 22:36u | Link