Bakleveractie weer van start!

De bakleveractie voor de jeugd van Twenthe gaat weer van start. Vanaf aanstaande zaterdag zijn de lijsten weer verkrijgbaar in de bestuurskamer. De leiders van de oudste jeugd worden weer vriendelijk verzocht om de spelers van lijsten te voorzien. De jongste jeugd heeft zich weer fanatiek ingezet voor de Grote Clubactie en de oudste jeugd (vanaf de C-jeugd) gaat weer met de bakworst aan de gang!

Goed nieuws dus voor de liefhebbers van de gestampte pot: Het is weer herfst en er is weer slecht weer op komst. Het jaargetijde van warme pannen, knapperend haardvuur en ... de perfecte ambiance voor baklever- en bakbloedworst! Daarom gaan ook deze herfst weer vele leden van onze club aan de slag met de bakleverlijsten voor de jeugdafdeling van onze club. Bestellen dus die overheerlijke baklever- en bakbloedworst. Koop ruim in want met zo’n heerlijke Twentsche lekkernij maak je iedereen blij! In deze tijd van het jaar mag de baklever niet ontbreken bij ontbijt, lunch of warme maaltijd, maar het is tevens het perfecte kado bij verjaardagen en op 5 december natuurlijk!

De bakleververkooplijsten liggen in de postbakjes van de elftallen in de bestuurskamer. Ook kan de lijst in de bestuurskamer worden afgehaald of hier worden gedownload.

Succes!

Van harte aanbevolen door de Bakworstcommissie van v.v. Twenthe

Bericht geplaatst op woensdag 11 oktober 2017 om 18:35u11-10-2017 @ 18:35u | Link