Festiviteiten op Sportpark Piepwillem rondom derby met Rood Zwart

Om de grondige metamorfose op ons Sportpark Piepwillem een feestelijk tintje mee te geven, wordt zondag het nieuwe scorebord officieel ten doop gehouden. Voor de wedstrijd tegen Rood Zwart (14.00 uur) zullen de vrijwilligers van de Vrijdagploeg samen met alle genodigden, waaronder de sponsors van vv Twenthe, in het zonnetje worden gezet. Dit is ook het moment om de nieuwe tenues van vv Twenthe wereldkundig te maken. Mede door de inzet van alle vrijwilligers en TSG-leden kunnen we als club op deze terreinen doorontwikkelen en het sportpark een upgrade geven. Op dit moment worden natuurlijk ook nog de kleedkamers voorzien van een hernieuwd jasje. De festiviteiten trekken we na de wedstrijd ook door in de kantine, waar een deejay acte de présence zal geven. Om onze kantine binnen te komen, is zondag een QR-code (CTB) noodzaak.

Bericht geplaatst op donderdag 4 november 2021 om 08:56u04-11-2021 @ 08:56u | Link