TOTO | John Westerik nieuwe leider, Helmig derde

Ons eerste elftal heeft een punt gehaald in het duel tegen Rood Zwart. Een bloedeloos gelijkspel was het resultaat van een gezapige wedstrijd in Delden. Een resultaat dat bij de familie Westerik met gejuich zal zijn ontvangen. Nieuwe leider in het klassement is namelijk John Westerik. De leider van ons eerste elftal zal hoofdtrainer Mark Bolink vast in zijn oor hebben gefluisterd geen alles of niets te gaan spelen aan het einde van de wedstrijd, want hij voorspelde met 0-0 de juiste uitslag.

Het is niet alleen John die in de familie Westerik uitstekend presteert in de TOTO.  Ook Helmig strijdt om de bovenste plaatsen en is nu te vinden op een gedeelde plek twee. De bijgewerkte tussenstand is HIER te vinden.

Bericht geplaatst op woensdag 30 maart 2022 om 07:44u30-03-2022 @ 07:44u | Link